The Island of the damned est un forum post Apocalyptique rassemblant un grand nombre de créatures surnaturelles.

Partagez | 

faya bun dem all !

♠ Vampire ♠
Admin Moustique
Points RP : 794

Coucou mes sacs à patates !

Je vous annonce officiellement que je serai en présence restreinte jusqu'à lundi, parce que je vais à un festival tout près de chez moi. Du coup vous allez moins me voir xD

Enfin voili voilou, je passerai tout de même vous faire des chti coucous, surtout sur Discord !

Tendres bises, mes dents de lait

All the days gone by and I can't get them back. What was my name now ? I'm trying to rise above myself, trying to look beyond this hell. It seems like I got way off track, no one ever found me, no one unbound me. They wonder why I hate myself, surrounded by a living hell. Hey, hey you, are you living the dream ? If you've seen what I've seen, nothing is clean. While I'm rolling the dice, I've been paying the price, I've been walking on ice. Just get outta my way. At the end of the day, you've got nothing to say. See the look in my eyes ; will the sun ever rise ?
Revenir en haut Aller en bas
Vampire
Caïn's child
Points RP : 515

Amuse-toi bien le Stick

Fire & Ice
ELIJIAH HASSAN JAZEEM
I'LL SHOW YOU THAT I AM

Chef de meute ♛ Fondateur
Points RP : 370

Tendre baisé ! Préserve ton foie surtout vas pas nous faire une cirrhose se serait con.

Irish's Alpha
I WAS BROKEN FROM A YOUNG AGE, TAKING MY SOUL INTO THE MASSES. WRITE DOWN MY POEMS FOR THE FEW, THAT LOOKED AT ME, TOOK ME, SHOOK ME, FEELING ME. SINGING FROM HEART ACHE FROM THE PAIN. TAKE UP MY MESSAGE FROM THE VEINS. SPEAKING MY LESSON FROM THE BRAIN. SEEING THE BEAUTY THROUGH THE PAIN.

♠️ LITTLE BADASS'S FATHER ♠️
http://the-island-of-damned.forumactif.com
Contenu sponsorisé

faya bun dem all !
Page 1 sur 1